26.3.20

Α΄1-ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ #3


Α. ΓΛΩΣΣΑ
Το μάθημα της Γλώσσας θα έχει δύο μέρη αυτή τη φορά:

1. Επανάληψη καταλήξεις ρημάτων


Αν θέλετε να θυμηθείτε τις καταλήξεις δείτε το βίντεο από την προηγούμενη ανάρτηση.

Δραστηριότητα 1:  ρήματα με κατάληξη σε -αίνω, κλικ εδώ 

2. "Κοντά στο τζάκι" Τζ , τζ (μάθημα #2)

Βγάλτε από την τσάντα το βιβλίο της Γλώσσας, εκεί που διαβάζουμε τα κείμενα, και βρείτε το μάθημα με τίτλο "Κοντά στο τζάκι".


Δραστηριότητα 2:
1. Βρείτε λέξεις που να έχουν αντίθετη σημασία με εκείνες που είναι κυκλωμένες με πορτοκαλί χρώμα.
2. Βρείτε λέξεις που να έχουν σχεδόν το ίδιο νόημα με τις λέξεις που είναι κυκλωμένες με πράσινο χρώμα.


Δραστηριότητα 3: Βρείτε τις αντίθετες λέξεις.
Αν θέλετε να μεγαλώσει πατήστε εδώ


Δραστηριότητα 4: Βρείτε τις συνώνυμες λέξεις
Αν θέλετε να μεγαλώσει πατήστε εδώ.
Στη σελίδα 25 βλέπουμε αυτές τις εικόνες
 

 
Δραστηριότητα 5: Παρατηρήστε τις εικόνες. Περιγράψτε με μία πρόταση τι βλέπετε στην κάθε εικόνα. Γράψτε τις προτάσεις στο κενό από κάτω.

Δραστηριότητα 6: Παίξτε αυτό το παιχνίδι, αντιστοιχίζοντας τη λέξη με τη σωστή εικόνα, κλικ εδώ αν θέλετε να μεγαλώσει πιο πολύ



Δραστηριότητα 7: Ανοίξτε το βιβλίο εργασιών (όσα παιδιά δεν το έχουν γράψτε τις λύσεις των ασκήσεων στο Πρόχειρο τετράδιο) στη σελίδα 24 κάντε την άσκηση 1
 

  

και στη σελίδα 25 την άσκηση 3

Εργασία 1: Αντιγραφή (4 φορές) και ορθογραφία: Η Τζένη ετοίμασε το τζατζίκι με αγγούρια από τον κήπο.  Εχθές ο γείτονες μας έφερε μια τσάντα γεμάτη μελιτζάνες και παντζάρια.

Εργασία 2: Στο τετράδιο της Αντιγραφής γράφω τις παρακάτω λέξεις και στη συνέχεια βρίσκω τις αντίθετες: άτακτος, ακριβός, παλιό, ανεβαίνουμε, παγώνω, θυμάμαι, βγαίνετε

Εργασία 3: Στο τετράδιο της Αντιγραφής γράφω τις παρακάτω λέξεις και στη συνέχεια βρίσκω τις συνώνυμες: ξεκινάω, όμορφος, καράβι, αισθάνομαι, λαμπερός, βαδίζεις, ψωνίζουν

Εργασία 4:Κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε ένα επαναληπτικό φυλλάδιο για την κατάληξη -αίνω των ρημάτων. (Αν δεν μπορείτε να το εκτυπώσετε, γράψτε τις απαντήσεις στο τετράδιο)


Β. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Προσθέσεις και αφαιρέσεις διψήφιων και μονοψήφιων αριθμών

Στα προηγούμενα μαθήματα μάθαμε να κάνουμε προσθέσεις που ξεπερνούν το 10. Για παράδειγμα : 8 + 5 = 8 + 2 + 3 = 10 + 3 =13.

Σήμερα θα μάθουμε προσθέσεις όπως 15 + 4, 27 + 3, 52 + 5

Ας δούμε μερικά παραδείγματα:



 
Εργασία 1: Στο τετράδιο Μαθηματικών βρείτε τα αποτελέσματα των πράξεων (χρησιμοποιήστε τον παραπάνω τρόπο):
14+8=
19+5=
24+7=
35+9=
49+4=
52+9=
67+8=
73+8=
88+6=

*** Για να βλέπετε καλύτερα τις εικόνες αρκεί να πατήσετε πάνω τυς και θα εμφανιστούν μεγαλύτερες.
***Για απορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να γράφετε στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου