23.3.20

Α΄1 - ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ #2

Α. ΓΛΩΣΣΑ
Το μάθημα της Γλώσσας θα έχει δύο μέρη αυτή τη φορά:

1. Επανάληψη καταλήξεις ρημάτων

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο και θυμηθείτε την ορθογραφία των ρημάτων. Στο βίντεο θα δείτε τρία παιδάκια, το καθένα ασχολείται με μία ομάδα ρημάτων και μας μιλάει για τις καταλήξεις : -ώνω, -ίζω, -αίνω

Στο βίντεο τα παιδιά αναφέρονται στους χρόνους των ρημάτων, αυτό θα το μάθουμε αργότερα.


  
Δραστηριότητα 1:  σε -ίζω, κλικ εδώ 

2. "Κοντά στο τζάκι" Τζ , τζ (μάθημα #1)

Βγάλτε από την τσάντα το βιβλίο της Γλώσσας, εκεί που διαβάζουμε τα κείμενα, και βρείτε το μάθημα με τίτλο "Κοντά στο τζάκι".



Δραστηριότητα 2:
1. Πόσα άτομα βλέπετε στην εικόνα;
2. Τι κρατάει στο χέρι της η Ιωάννα;
3. Που κοιμάται η γάτα;

Δραστηριότητα 3:
Μπορείς να σκεφτείς λέξεις που να έχουν τζ
Ορίστε μερικά παραδείγματα. Προσπάθησε να διαβάσεις τις παρακάτω λέξεις.
Δραστηριότητα 4:
Διάλεξε μία ξυλομπογιά και ζωγράφισε όπου βλέπεις το τζ στο κείμενο. 
Μπορείς να διαβάσεις τις λέξεις που έχουν τζ;

Δραστηριότητα 5:
Συμπληρωσε τζ στην άσκηση (σελ.25). Μπορείς να διαβάσεις το γλωσσοδέτη;!!! 

Εργασία 1: Στο τετράδιο της αντιγραφής γράψε 5 ρήματα με κατάληξη -ίζω, 5 ρήματα με κατάληξη -ώνω, 5 ρήματα με κατάληξη -αίνω. (Μπορείς να πάρεις βοήθεια από το βίντεο)

Εργασία 2:Αντιγραφή (4 φορές) και ορθογραφία: Ο παππούς έκατσε δίπλα στο τζάκι με ένα φλιτζάνι τσάι στο χέρι του.  τζάμι, τζιτζίκι

Εργασία 3:Γράφω προτάσεις με τις λέξεις: (1) αγγούρι - τζατζίκι, (2) τσάντα- μελιτζάνες

Εργασία 4:Κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε ένα επαναληπτικό φυλλάδιο για την κατάληξη -ίζω των ρημάτων. (Αν δεν μπορείτε να το εκτυπώσετε, γράψτε τις απαντήσεις στο τετράδιο)

Β. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Προβλήματα με υπέρβαση της δεκάδας

Εργασία 1: Διαβάστε τα παρακάτω προβλήματα και λύστε τα στο τετράδιο Μαθηματικών.


***Για απορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να γράφετε στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.